×

چطور کاروبارمان را در 5 مرحله شروع کنیم؟ (قسمت دوم)

photo نقی پناهنده ۲۱:۲۴:۳۹ | ۱۶ شهریور ۱۳۹۸
از1 رای5
چطور کاروبارمان را در 5 مرحله شروع کنیم؟ (قسمت دوم)

 

4 - برای شروع کار خود پولی را که لازم دارید تهیه کنید و یاد بگیرید که چگونه امور مالی خود را پیش بینی کنید 
در این مرحله ، شما می خواهید در مورد امور مالی خود فکر کنید. چقدر پول لازم داری؟ ازکجا می خواهید آن را تهیه کنید؟ چگونه می خواهید پیش بینی های مالی خود را ایجاد کنید؟ دریابید که چقدر پول نیاز دارید و چگونه می توانید آن را تهیه کنید.  
ابتدا باید بدانید که برای راه اندازی کاروبار خود و بهره برداری از آن برای چند ماه چقدر پول نیاز دارید. این مهم است که شما به اندازه کافی منابع تأمین کنید تا مطمئن شوید قبل از شروع درآمد ، پول کم نمی آورید. 
اگر نمی توانید این مبلغ را خودتان تامین کنید، باید در مورد تأمین بودجه خارجی برای تجارت خود فکر کنید. گزینه های زیادی وجود دارد که یک صاحب تجارت هنگام جستجوی وجوه خارجی می تواند در نظر بگیرد. توصیه شخصی من این است که ابتدا به خانواده و دوستان خود نزدیک شوید. سپس ، برای شروع کار ، به سرمایه گذار متوسل می شوم. 
خوب است که از بانک های سنتی تر یا حتی وام دهندگان آنلاین پول بدست آورید ، اما برای بدست آوردن پول از این منابع ، تجارت شما معمولاً به اندکی سابقه کار نیاز دارد. قبل از نزدیک شدن به هر سرمایه گذار یا وام دهنده احتمالی ،برنامه کاری خود را ، از جمله پیش بینی های مالی خود را آماده کرده! و آماده پاسخگویی به سؤالات مختلفی باشید که احتمالاً با آنها روبرو خواهید شد. 
با یادگیری نحوه تهیه صورتهای درآمدی که یک بیانیه سود و زیان برای تجارت شما نامیده می شود ، شروع کنید. سپس بیاموزید که چگونه ترازنامه را جمع کنید ، که تصویر لحظه ای از وضعیت مالی یک تجارت در هر لحظه از زمان ، شامل کلیه دارایی ها و بدهی ها است. در مرحله بعد ، شما باید یاد بگیرید که چگونه "سرمایه گذار" را ایجاد کنید که صرفاً به معنای صورت های درآمدی و ترازنامه های "آینده" باشد. سرانجام ، باید یاد بگیرید که چگونه پیش بینی جریان پول را ایجاد کنید. 
گر قبلاً این کار را نکرده باشید ، ممکن است همه این مسائل مالی به نظر سخت برسد. ممکن است کمی طول بکشد تا یک دستگیره روی آن گرفته شود ، اما این کار سختی نیست! اگر کمی وقت بگذارید ، آنچه را که لازم است برای تسلط بر امور مالی کسب و کار بدانید را براحتی خواهید آموخت. 


5 - بازاریابی خود را توسعه داده و اولین مشتری خود را پیدا کنید


اکنون زمان آن رسیده است که چگونگی دستیابی به مخاطبان هدف خود را برنامه ریزی کنید. شما باید آنها را آگاه کنید که راه حل مناسبی برای حل مشکلشان دارید و آنها را برای خرید محصول خودتان مجبور کنید. این جایی است که بازاریابی و فروش وارد می شوند.  
در اینجا تنها نکته اساسی که باید در مورد بازاریابی بدانید وجود دارد … 
اکنون شما باید ماهیت واقعی بازاریابی را درک کنید ، می توانید شروع به ساختن برنامه خود کنید. برای شروع ، به سؤالات زیر پاسخ دهید: چگونه می توانید به بازار هدف خود برسید؟ هدف شما چیست؟ بودجه شما چقدر است؟ پیام شما چیست؟ کانال های شما چیست؟ خلاقیت شما چیست؟ 
بنابراین با جواب دادن به این سؤالات شروع کنید تا در راه خود یک برنامه بازاریابی برنده ایجاد کنید تا در جذب مشتری موفق باشید. دقیقاً مانند برنامه کاری شما ، اولین طرح بازاریابی شما لازم نیست بسیار طولانی باشد تا با معنی و ارزشمند باشد. اما به فکر زیادی نیاز دارد 
فراموش نکنید که بازاریابی پیچیده است. این مهم نیست که چقدر آن را با دقت برنامه ریزی کرده اید ، ممکن است اولین تلاشهای بازاریابی شما به هیچ وجه عملی نباشد. دلسرد نشو! به تجربه ادامه دهید ، اما با پول بسیار کمی ... تا زمانی که فرمول برنده را پیدا نکنید 
هر کسی می تواند بفروشد در اینجا نحوه انجام این کار آورده شده است حالا بیایید در مورد فروش صحبت کنیم. بیشتر مردم از فوخش می ترسند آیا شما هم اینگونه هستید؟ خوب ، من دو خبر برای شما دارم ، یکی خوب و دیگری بد 
اول بد ... به عنوان یک صاحب مشاغل ، به احتمال زیاد شما باید حداقل نوعی فروش را انجام دهید. شما ممکن است اولین شخص فروش شغل خود باشید 
حالا خوب! فروش آنچنان پیچیده نیست و هنگامی که با ترس کنار بیایید ، واقعاً قابل انجام است ... حتی اگر فکر می کردید هرگز نمی توانستید بفروشید 
راز فروش ساده است. شما باید یک روند فروش سازمان یافته داشته باشید. بگذار توضیح بدهم 
شما باید هر مرحله از روند فروش را با دقت تحلیل کرده و همه آنها را بهینه کنید 
در اینجا چند مرحله مهم از یک روند فروش کلاسیک آورده شده است. یافتن نقاط فروش خود ، تهیه مواد فروش خود ، جستجوی چشم اندازها ، دستیابی به آنها و سپس پیگیری آنها 
شما می خواهید زمان زیادی را صرف کار کردن روی روند فروش خود کنید. انجام فروش برای اکثر مشاغل فوق العاده مهم است. این درآمد مورد نیاز شما را ایجاد می کند. اگر آن را به خوبی انجام دهید ، می توانید پول زیادی بدست آورید. 
توصیه نهایی من در مورد فروش است. روند فروش را نه به عنوان تلاش برای ترغیب چشم انداز خرید کالایی که نمی خواهید، مشاهده کنید بلکه درعوض تلاش برای اطلاع رسانی به آنها درباره محصول یا خدمات عالی شما که فکر می کنید واقعاً می تواند به آنها کمک کند، ببینید. بنابراین ، به طور خلاصه ، آینده نگری و هدایت کنید که با بازار هدف شما مطابقت داشته باشد و به آنها بگویید که چگونه می توانید نقاط ضعف آنها را برطرف کنید. 
نتیجه: 
در پایان ، 5 مرحله مهم اساسی برای شروع کار خود وجود دارد: 

  • به تجارت خود متعهد شوید 
  • بهترین ایده تجاری را برای خود انتخاب کنید 
  • تجارت خود را متمایز کرده و استراتژی خود را ایجاد کنید 
  • پولی را که لازم دارید دریافت کنید و یاد بگیرید که چگونه بتوانید امور مالی خود را پیش بینی کنید 
  • بازاریابی خود را توسعه داده و اولین مشتری خود را پیدا کنید 

موفقیت در کسب و کار به کار سخت تر و انرژی زیاد نیاز دارد ، همچنین از همان ابتدا تصمیم گیری در مورد بهترین تصمیمات را می طلبد. علاوه بر این 5 مرحله مهم ، هنگام شروع یک تجارت یک سلسله مسائل و موارد دیگر نیز وجود دارد.شما باید هر مرحله برای شروع یک تجارت را شناسایی و یاد بگیرید. اگر می خواهید شغل شما موفق شود ، باید از ابتدا تصمیمات درستی بگیرید. به یاد داشته باشید ، اگر بنیاد ضعیف باشد ، مشاغل متلاشی می شوند. 
من به شدت اعتقاد دارم که اگر قبل از شروع کار در مورد کسب و کار بیاموزید ، در تجارت بسیار موفق خواهید بود و از قبل هر مرحله از کار را با دقت برنامه ریزی کنید. به عبارت دیگر ابتدا «کار را برنامه ریزی کنید» و سپس «کار را انجام دهید». 
شروع کار شما ممکن است مانند یک رویا به نظر برسد ، اما من به شما می گویم ، ممکن است! شما فقط باید توصیه های صحیح را رعایت کنید و تصمیمات درست بگیرید. 
تمام زندگی خود را صرف تعجب نکنید که آیا می توانستید آن را انجام دهید ... در عوض فقط این کار را انجام دهید با یادگیری بیشتر شروع کنید. 
من به شما قول می دهم ، چیزی بهتر از اینکه رئیس خود باشید و ایجاد یک تجارت بسیار موفق که می توانید به آن افتخار کنید ، نیست 

موفق و سربلند باشید

 

منبع


0 دیدگاه
کسب درامد
انتشار مطالب سایت با ذکر منبع باعث افتخار ماست.
طراحی و اجرا وبایل +
Some text some message..

Fatal error: Uncaught yii\web\HeadersAlreadySentException: Headers already sent in /home/webilepl/demo2.webileplus.com/lib/vendor/yiisoft/yii2/web/Response.php on line 414. in /home/webilepl/demo2.webileplus.com/lib/vendor/yiisoft/yii2/web/Response.php:366 Stack trace: #0 /home/webilepl/demo2.webileplus.com/lib/vendor/yiisoft/yii2/web/Response.php(339): yii\web\Response->sendHeaders() #1 /home/webilepl/demo2.webileplus.com/lib/vendor/yiisoft/yii2/web/ErrorHandler.php(135): yii\web\Response->send() #2 /home/webilepl/demo2.webileplus.com/lib/vendor/yiisoft/yii2/base/ErrorHandler.php(262): yii\web\ErrorHandler->renderException(Object(yii\base\ErrorException)) #3 [internal function]: yii\base\ErrorHandler->handleFatalError() #4 {main} thrown in /home/webilepl/demo2.webileplus.com/lib/vendor/yiisoft/yii2/web/Response.php on line 366