×

پول و ازدواج چه ارتباطی با یکدیگر دارند؟

photo Admin ۱۵:۳۸:۴۸ | ۱ دی ۱۳۹۷
از1 رای5
پول و ازدواج چه ارتباطی با یکدیگر دارند؟

اگر شما یک مرد مجرد هستید و فکر میکنید به چیزی که لایقش هستید نرسیدید وقتشه به ازدواج فکر کنید و برای خودتون آستین بالا بزنین!

کتاب ها و مراجع درباره اصطلاح شکاف دستمزد بین مردان و زنان در نیروی کار نوشته اند اما مدارکی وجود دارد که نشان میدهد همه مردان یکسان آفریده نشده اند.

مردان متاهل نسبت به افراد مجرد تمایل به کسب پول بیشتر دارند، بیشتر از هر کس دیگه!

یک تحقیق جدید در بانک فدرال سن لوییس در آمریکا نشان می دهد که بطور میانگین مردان متاهل با حداقل مدرک دیپلم دبیرستان تمایل به کسب چندین برابر پول بیشتر از سال های قبل خود، نسبت به افراد مجرد دارند.

این برای شما به چه معناست؟؟

تحقیق نشان میدهد که بین انتخاب روش زندگی و درآمد یک ارتباطی وجود دارد.

هنوز روشن نشده که آیا ازدواج راهی به سمت درآمد بیشتر است ؟؟ یا در عوض مردانی که حقوق بالاتری میگیرند احتمال ازدواجشان بالاتر است؟

یا ترکیبی از این دو موضوع؟

درآمد با بالارفتن سن افزایش می یابد ولی برای مردان متاهل خیلی خیلی افزایش می یابد !!!

برای هر نوع جنسیت، متاهل یا مجرد درآمد و حقوق ها وقتی که شخص میانسال است بیشتر خواهند شد و سپس به تدریج کم می شود.از لحاظ درآمد مردان و زنان جوان شروع به سخت کار کردن میکنند حتی تا سنین اواسط میانسالی که در این حدود سن، مردان شروع به کناره گیری از کار میکنند.

برای مردان معمولی، ازدواج و میزان درآمد وابسته به هم هستند حتی در روزهای اولیه زندگی!

و این یک اصل است که کاملا درست است که مردان و زنان بطور کلی تمایل به داشتن درآمد قابل مقایسه ای در شروع کارشان در دوره اولیه بیست سالگی هستند.

همچنین مردان نسبت به زنان تمایل دارند دیرتر ازدواج کنند. تحقیق نشان می دهد که مردانی که ازدواج میکنند بعد از ازدواج درآمدشان بطور میانگین حدود 2 برابر بیشتر در مقایسه با مردان مجرد و 3 برابر نسبت به زنان در سال بیشتر است.

پس اگر شما یک مرد مجرد هستید و فکر میکنید به چیزی که لایقش هستید نرسیدید وقتشه به ازدواج فکر کنید و برای خودتون آستین بالا بزنین!

                                                                                                                                                                                               منبع: تحقیقات بانک فدرال دانشگاه مینه سوتا

برچسب ها: ازدواج پول درآمد

0 دیدگاه
کسب درامد
انتشار مطالب سایت با ذکر منبع باعث افتخار ماست.
طراحی و اجرا وبایل +
Some text some message..

Fatal error: Uncaught yii\web\HeadersAlreadySentException: Headers already sent in /home/webilepl/demo2.webileplus.com/lib/vendor/yiisoft/yii2/web/Response.php on line 414. in /home/webilepl/demo2.webileplus.com/lib/vendor/yiisoft/yii2/web/Response.php:366 Stack trace: #0 /home/webilepl/demo2.webileplus.com/lib/vendor/yiisoft/yii2/web/Response.php(339): yii\web\Response->sendHeaders() #1 /home/webilepl/demo2.webileplus.com/lib/vendor/yiisoft/yii2/web/ErrorHandler.php(135): yii\web\Response->send() #2 /home/webilepl/demo2.webileplus.com/lib/vendor/yiisoft/yii2/base/ErrorHandler.php(262): yii\web\ErrorHandler->renderException(Object(yii\base\ErrorException)) #3 [internal function]: yii\base\ErrorHandler->handleFatalError() #4 {main} thrown in /home/webilepl/demo2.webileplus.com/lib/vendor/yiisoft/yii2/web/Response.php on line 366