×

طریقه صحیح نوشتن متن برای ثبت در سایت کاروبارم

photo Admin ۲۱:۵۲:۲۶ | ۲۷ آذر ۱۳۹۷
از6 رای5
طریقه صحیح نوشتن متن برای ثبت در سایت کاروبارم

نوشتن پست های وبلاگ مانند هر نوشته ی دیگر، نیاز به مهارت دارد. برای اینکه خواننده تان علاقه مند شود، باید در مورد ساختار قطعه خود فکر کنید و مقاله های جذاب تری را بنویسید. شما می توانید به خوانندگان متن خود کمک کنید تا مفهوم اصلی پست شما را با ارائه عناوین، زیر شاخه ها و پاراگراف های واضح، درک کنند. اگر مردم یک مقاله را درک کنند و آن را بفهمند، بیشتر مایل به اشتراک، توییت و لینک به آن هستند، و این باعث افزایش بازدید پست شما خواهد شد. بنابراین اگر میخواهید پستتان بیشتر دیده شود، باید مهارت های نوشتاری خود را بهبود ببخشید.

1-عناوین منحصر به فرد را برای متن خود بنویسید.

هر صفحه از وبسایت منحصر به فرد است و برچسب‌های عنوان شما باید آن را منعکس کنند. دقت کنید برچسب‌های عنوانی را که برای هر متن می نویسید خوب انتخاب کنید تا به درستی آنچه را در آن صفحه خاص نوشته شده را توصیف کنند تا متن شما نتیجه بهتری در موتورهای جستجو بدست آورد.

علاوه بر این داشتن یک عنوان واضح و دقیق برای هر کسی که صفحه را در لیست جستجو ببیند، مفیدتر است.

2-به طول عنوان متن توجه کنید

گوگل و دیگر موتورهای جستجو قبل از نشان دادن کامل متن شما، حدود 50 تا 60 کاراکتر از برچسب عنوان را نمایش خواهندداد، بنابراین به طور کلی باید برچسب عنوانی داشته باشید که حدود ۵۰ کاراکتر یا کمتر باشد. برای اینکه عنوان متن خود را از قطع شدن محافظت کنید کلمات مهم و کلیدی خود را در ابتدای عنوان متن استفاده کرده و اگر دوست دارید از نام برند خود هم در عنوان متن استفاده کنید آن را در انتهای کلمات کلیدی عنوان متن قرار دهید.

3-از کلمه کلیدی مورد نظر خود استفاده کنید ( اما زیاده روی نکنید )

پست شما باید به یک سوال پاسخ دهد یا اطلاعات ارزشمندی را به فرد دنبال کننده ارائه دهد، که فرد را مجاب به خواندن ادامه پستتان کند. پست شما باید دارای یک یا چند کلیدواژه هدف باشد که عنوان متن شما هم درباره ی همان کلیدواژه است، پس از این کلمات در پستتان استفاده کنید ولی برای استفاده از آن ها زیاده روی نکنید. استفاده از این کلمات کلیدی به موتورهای جستجو کمک میکند تا پست شما را بهتر و دقیق تر به افرادی که آن کلمات کلیدی را جستجو کرده اند نشان دهند.

4- متن شما باید عنوان متن را توصیف کند

زمانی که عنوان متن شما در موتورهای جستجو ظاهر شد افراد تصمیم میگیرند که از صفحه ی شما بازدید کنند یا نه. اگر متن شما آن چیزی نباشد که در عنوان متنتان نوشته اید، به همان راحتی که وارد صفحه شما شدند به همان راحتی میتوانند از آن خارج شوند. پس باید متن شما به طور کامل و دقیق، عنوان متنتان را توصیف کند که این باعث بازدید بیشتر متن شما و به اشتراک گذاری آن توسط خوانندگان متن می گردد.

5- به اندازه ی متنتان دقت کنید

سعی کنید روی اندازه متنتان دقت داشته باید. از نوشتن متن های کوتاه و به اصطلاح توئیتری خودداری کنید زیرا این گونه متن ها برای سایت کاروبارم مناسب نیستند و مورد تأیید قرار نمیگیرند. از نوشتن متن های بسیار طولانی هم خودداری کنید اگر متن شما بسیار طولانی است میتوانید آن را به دو یا چند بخش تقسیم کرده و در سایت قرار دهید. تقریبا متن خود را 700 کلمه در نظر بگیرید.

6- از عکس مناسب برای متن خود استفاده کنید

هر متن باید شامل یک عکس باشد. برای بارگذاری متن در سایت کاروبارم ازعکس های با کیفیت برای متن خودتان استفاده کنید. عکس نباید دارای لوگوی خاص یا نوشته ی خاصی باشد. عکس شما باید دقیقا در مورد متن نوشته شده باشد و از بارگذاری عکس های غیر مرتبط خودداری کنید

7- از تگ مناسب برای پست های خودتان استفاده کنید

بسیاری از افراد برای پیدا کردن متن مورد نظرشان در سایت کاروبارم سعی به جستجوی کلمات کلیدی به صورت تگ میکنند. پس تمام پست های بارگذاری شده در سایت کاروبارم باید از یک یا چند تگ برای پست خود استفاده کنند، پس تگی را برای پست خود استفاده کنید که متن شما مرتبط با آن باشد.

برچسب ها: پست پست خوب

0 دیدگاه
کسب درامد
انتشار مطالب سایت با ذکر منبع باعث افتخار ماست.
طراحی و اجرا وبایل +
Some text some message..