×

به پول بیشتری نیاز دارید؟ به کسب و کار خانگی فکر کنید

photo Admin ۱۶:۲۸:۴۹ | ۱ دی ۱۳۹۷
از1 رای5
به پول بیشتری نیاز دارید؟ به کسب و کار خانگی فکر کنید

این یک زمان خوب برای شروع کسب و کار خانگی است، به شرطی که قدم ها را درست و حساب شده بردارید.

شروع کسب و کار خانگی می تواند سرگرم کننده و سودآور باشد. قیمت ها برای کالاها و خدماتی که نیاز دارید پایین می آیند و مصرف کنندگان به دنبال گزینه های ارزان قیمت هستند

از یک یا چند متخصص مطمئن به عنوان مشاور کمک بگیرید.

بسیاری از مدیران جوان تر، مشتاق هستند تا مهارت ها و ایده های خود را با کمک دیگران برای شروع کسب و کار خانگی اجرا کنند. پس می توانید از آن ها کمک بگیرید.

سعی کنید درست تحقیق کنید که در آینده دچار مشکل نشوید. حتی شرکت های بزرگ هم همیشه مشغول انجام تکالیف خود نیستند. مثلا هنگامی که شرکت کوکا کولا در سال 1985 محصول جدید خود را که شیرین تر از قبل بود معرفی کرد، نوشیدنی با یک واکنش بد از طرف مشتری ها مواجه شد و شرکت مجبور شد به فرمول اصلی خود بازگردد.

به محصولات یا خدمات شبیه به آنچه که شما در نظر می گیرید نگاه کنید. در نظر داشته باشید که حتی یک مزیت جزئی می تواند امروزه بسیار کارگشا باشد، زیرا مشتریان برای محصولاتی که بهترین ارزش را دارند، سخت تلاش می کنند.

سعی کنید از ایمنی اقتصادی کارتان مطمئن شوید. با توجه به اقتصاد نامشخص امروز، یک شبکه ایمنی گسترده ضروری است. با این وجود، معمولا همه هنگامی که کاری را شروع می کنند، تقریبا تمام صاحبان کسب و کار به طور روزانه به آنچه انجام می دهند، کم توجهی می کنند. یک کسب و کار خانگی را شروع نکنید تا زمانی که شما حداقل بین چهار الی هفت یا هشت ماه قید هزینه های خود را بزنید و از قیمت های امروز برای برآورد هزینه های آینده استفاده نکنید. در حقیقت، وقتی اقتصاد پایدار تر می شود و تقریبا مطمئن می شوید که قیمت ها افزایش خواهد یافت شروع مناسبی خواهد بود و بسیاری از هزینه ها را نادیده بگیرید. حتی برخی از کسب و کارهای کوچک ممکن است نیاز به تعمیر کامپیوتر، مشاوره حقوقی، خدمات حسابدار و بیمه داشته باشند.

روی قیمت گذاری محصولات دقت کنید. شما لازم نیست که قیمت محصول و یا خدمات خود را پایین بیاورید تا رقابت را از بین ببرید. در حقیقت، اگر شما قیمت ها را به مراتب پایین تر از حد نرمال قرار دهید، مشتریان ممکن است کیفیت پایین را انتظار بکشند.به مرور زمان که هزینه های شما افزایش می یابد، می توانید بعدا قیمت را افزایش دهید. قیمت محصول و یا خدمات خود را کمی کمتر از رقبای خود اما به اندازه کافی بالا به طوری که شما سود کسب کنید یا اگر چیزی را که رقبا انجام نمی دهند، آن را انجام دهید و  در نظر بگیرید که قیمت های خود را بالاتر از حد متوسط ​​قرار دهید تا به آنچه که شما می توانید به عنوان «خدمات منحصر به فرد» یا «کار برتر» تبلیغ کنید، توجه کنید. این یک پیشنهاد برای ارزش محصولات شماست.

امروزه مشکل اکثر شرکت ها فروش محصولات است. شما هم اگر بخواهید برای خودتا کسب و کاری راه اندازی کنید مطمئنا بحث فروش و بازاریابی مهم ترین بخش کار است، اما جای نگرانی نیست چون سایت کاروبارم یک بستر مناسب برای معرفی و بازاریابی محصولات و خدمات شما است. تنها کاری که شما باید انجام دهید ثبت نام در سایت و معرفی محصولات و خدماتتان به مردم است

موفق باشید.


0 دیدگاه
کسب درامد
انتشار مطالب سایت با ذکر منبع باعث افتخار ماست.
طراحی و اجرا وبایل +
Some text some message..

Fatal error: Uncaught yii\web\HeadersAlreadySentException: Headers already sent in /home/webilepl/demo2.webileplus.com/lib/vendor/yiisoft/yii2/web/Response.php on line 414. in /home/webilepl/demo2.webileplus.com/lib/vendor/yiisoft/yii2/web/Response.php:366 Stack trace: #0 /home/webilepl/demo2.webileplus.com/lib/vendor/yiisoft/yii2/web/Response.php(339): yii\web\Response->sendHeaders() #1 /home/webilepl/demo2.webileplus.com/lib/vendor/yiisoft/yii2/web/ErrorHandler.php(135): yii\web\Response->send() #2 /home/webilepl/demo2.webileplus.com/lib/vendor/yiisoft/yii2/base/ErrorHandler.php(262): yii\web\ErrorHandler->renderException(Object(yii\base\ErrorException)) #3 [internal function]: yii\base\ErrorHandler->handleFatalError() #4 {main} thrown in /home/webilepl/demo2.webileplus.com/lib/vendor/yiisoft/yii2/web/Response.php on line 366