×

ایده های بازاریابی برای آژانس های مسافرتی

photo نقی پناهنده ۱۶:۲۲:۰۰ | ۱۷ شهریور ۱۳۹۸
از1 رای5
ایده های بازاریابی برای آژانس های مسافرتی

 

تقریباً مانند هر کاروبار دیگری، بازاریابی برای موفقیت شرکت آژانس های مسافرتی و انواع تورهای شما ضروری است. از آنجایی که در صنعت تورینگ رقابت سنگین وجود دارد و آژانس شما باید از در جا زدن درآید ، ممکن است بدون دیدن نتایج بزرگی هزینه های زیادی را صرف کنید. مطمئناً ، تلاشهای بازاریابی می تواند به عنوان سیاه چاله به نظر برسد ، اما راهی وجود دارد که آژانس های گردشگری نوپا بتوانند توجه مشتریان بالقوه را به خود جلب کنند. رسیدن به یک برنامه کارآمد اولین قدم است. اینها برخی از ایده های بازاریابی امتحان شده و آزمایش شده هستند که به شما در افزایش دید شرکت تور شما کمک می کنند. 


ایجاد یک استراتژی بازاریابی: 
بازاریابی شامل زمان ، تلاش و پول زیادی است. داشتن یک استراتژی بازاریابی صحیح به شما اطمینان می دهد که شما یک برنامه عملی دارید. همچنین می توانید تمام جوانب یک کار را بسنجید تا مناطقی را که می خواهید پول خود را در آن هزینه کنید ، مشخص کنید. خدمات ، قیمت ، مکان ، تبلیغات و افراد را دنبال کنید و آنها را به عنوان برنامه اصلی بازاریابی خود قرار دهید. پس از تدوین و نهایی کردن استراتژی بازاریابی ، می توانید بازاریابی نمایندگی خود را شروع کنید. 


وب سایت خود را به روز کنید: 
نگاه و احساس هر وب سایت را نمی توان دست کم گرفت. اگر وب سایت شما اعتماد به نفس شما را جلب نمی کند ، هیچ کس به اندازه کافی به شما اعتماد نخواهد کرد تا از خدمات شمااستفاده کند. از رنگهای پر جنب و جوش مانند قرمز نرم ، نارنجی ، سبز روشن یا آبی دریایی خودداری کنید. نرخ تبدیل خود را بهبود ببخشید ، وب سایت خود را بهینه کنید و در جهت افزایش کارایی سایت خود تلاش کنید. از مطالب جذاب و کپی استفاده کنید تا مشتریان به وب سایت شما بازگردند. مراقبت از تجربه کاربری باعث می شود سایت شما قابل مشاهده و پسندیده باشد. 


مشوق هایی را برای دسترسی به مشتریان ارائه دهید: 
یک راه خوب برای آژانس مسافرتی جدید برای بازاریابی خدمات خود ، ارائه تخفیف است. تخفیف ها باعث جلب مشتری می شوند و مشتریان خوشحال ، نظرات را ترک می کنند ، بنابراین می توانید اعتبار خود را تقویت کنید. شما همچنین می توانید با تهیه کننده خود همکاری کنید تا پیشنهادهای ویژه و منحصر به فرد ارائه دهید. آژانس مسافرتی با بررسی های مثبت مثبت به طور خودکار مورد اعتماد بیشتری خواهد بود. این کار عاقلانه است که با دستیابی به طیف گسترده تری از مردم ، شهرت آنلاین خود را در سایت های مرور آنلاین ایجاد کنید. 


از قدرت رسانه های اجتماعی استفاده کنید: 
رسانه های اجتماعی ابزاری مهم در کمربند شما است که می تواند شرکت شما را در کانون توجه قرار دهد. فقط اخبار خسته کننده صنعت و پیشنهادات تصادفی را ارسال نکنید - داستانی را ایجاد کنید که انسان ها با آنها ارتباط برقرار کنند. اگر لازم است یک حرفه ای را استخدام کنید ، اما لازم است که شادی مشتریانتان را به خود جلب کنید و آنها را در رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید (البته با اجازه آنها) با اشتراک گذاشتن پست های مفید وبلاگ ، آزمونهای تعاملی ، سلام های فصلی ، متنوع خود را به مطالب خود اضافه کنید. و نکات برجسته مقصد. رسانه های اجتماعی همه چیز در مورد ایجاد ارتباط هستند ، بنابراین با پیروان و همکاران خود صحبت کنید تا تعامل را تقویت کنید. 


محتوای بهتری ابداع کنید: 
خوانایی و کیفیت دو جنبه مهم از محتوا است. خوانایی توانایی نوشتن مطالب است که خواندن و درک آن آسان است. محتوای با کیفیت به معنای ارائه ایده های منحصر به فرد برای مطالب ، معرفی ارتباط انسانی با پست های شما و اجرای کامل آنهاست. محتوای بهتر به شما امکان می دهد با مخاطب مورد نظر خود ارتباط برقرار کنید و آمار رزرو را بهبود ببخشید. همچنین می توانید یک خبرنامه ایمیل ماهانه تهیه کنید تا با مشتریان خود در تماس باشید. باز هم ، محتوا پادشاه حاکم است. 


تبلیغات دیجیتالی بهینه شده را اجرا کنید: 
همه چیز به صورت دیجیتال پیش می رود ، بنابراین منطقی است که تلاش های بازاریابی خود را به سمت سیستم عامل های دیجیتال نیز سوق دهید. از آنجا که بیشتر گردشگران تحقیق خود را در مورد تعطیلات احتمالی بصورت آنلاین انجام می دهند ، اجرای تبلیغات دیجیتال به آنها کمک می کند تا شرکت تور شما را کشف کنند. تبلیغات دیجیتالی پرداخت شده ، که شامل تبلیغات گوگل ، تبلیغات فیس بوک ، تبلیغات اینستاگرام و تبلیغات توییتر است ، برخی مناطق حیاتی برای سرمایه گذاری در آن هستند. اما هنوز کارت اعتباری خود را بیرون نمی آورید. تبلیغاتی که مانند اسپم به نظر می رسند بلافاصله مورد توجه مشتریان بالقوه قرار نخواهند گرفت. بنابراین ، به یاد داشته باشید که تبلیغات خود را بهینه می کنید تا دید و تعامل را بهبود بخشید. 


بازاریابی ایمیل را فراموش نکنید: 
بازاریابی ایمیل هنوز بخش عمده ای از استراتژی های بازاریابی است. از آنجا که مشتریان شما می خواهند از شما بشنوند ، باید اطمینان حاصل کنید که هر ایمیل برای آنها مفید است. اسپم نکنید: این روشی بسیار سریع و آسان برای از دست دادن مشتری ارزشمند است. پاسخگو بودن ، طراحی ، محتوا و زمان بندی خبرنامه های شما باید برای به دست آوردن بیشترین نتیجه بهینه شوند. اطمینان حاصل کنید که خبرنامه های شما مثبت ، دعوت کننده و دوستانه به نظر می رسند. نگران نباشید اگر بازاریابی ایمیل شما بلافاصله کار نکند. فرمول را ادامه دهید تا وقتی به نتایج دلخواهتان برسید. 


در تلاشهای بازاریابی آفلاین محلی بسیار سرمایه گذاری کنید: 
اگر مخاطب مورد نظر شما از منطقه خاصی است ، از استراتژی های بازاریابی آفلاین برای پخش مطالب در مورد شرکت خود استفاده کنید. برای ایجاد پوسترهای دلپذیر ، بروشورها ، بنرها، کوپنها ، لوازم التحریر و اقلام رسانه ای ، از یک طراح گرافیک حرفه ای بهره ببرید. با مطبوعات محلی خود صحبت کنید و کسب و کارتان را در روزنامه ها و مجلات به نمایش بگذارید. در تلاش برای ایجاد جامعه فعال باشید و در نمایشگاه های تجاری برای تقویت شبکه خود شرکت کنید. همیشه کارتهای ویزیت خود را با خود داشته باشید تا در زمان مناسب فوراً بتواند منجر به صید مشتری شود. 


بازاریابی موبایل نیز مهم است: 
بازاریابی موبایل مانند پیام کوتاه ، MMS ، ایمیل ، وب سایت ها ، رسانه های اجتماعی و برنامه های تلفن همراه است. اصولاً برای جذاب کردن کاربران موبایل باید تبلیغات و مطالب خود را بهینه کنید. وب سایت خود را برای جستجوی تلفن همراه پاسخگو و بهینه کنید. تبلیغاتی متناسب با تلفن همراه ، برای درگیر کردن مشتری نیاز دارید. محتوای شما باید بهینه شود تا سهولت در ارسال پست های شما برای دنبال کنندگان شما آسان شود: ایمیل ، رسانه های اجتماعی ، تبلیغات موتورهای جستجو و وب سایت. 


خدمات به مشتری برای بازاریابی مهم است: 
چه آنلاین و چه آفلاین، تعامل با مشتریان شما سنگ بنای هرگونه تلاش بازاریابی است. اگر به مشتریان خود پاسخ مناسبی ندهید یا به شکایات آنها رسیدگی نکنید ، به طور خودکار دیدگاه منفی در مورد شرکت خود ایجاد می کنید. به مشتریان خود یک راه آسان برای تماس با شما اختصاص دهید - هرچه اطلاعات با مخاطب خود بازتر و شفاف تر باشد ، بهتر است. همیشه به یاد داشته باشید که حتی با بررسی ها و نظرات منفی مودب باشید. آموزش کارکنان خود برای ارائه خدمات عالی مشتری برای ایجاد یک تجارت شاداب و حیاتی بسیار مهم است. 

 

منبع


0 دیدگاه
کسب درامد
انتشار مطالب سایت با ذکر منبع باعث افتخار ماست.
طراحی و اجرا وبایل +
Some text some message..