×

25 ایده کسب و کارهای کوچک برای افراد مبتدی

photo نقی پناهنده ۲۲:۲۳:۵۱ | ۱ تیر ۱۳۹۸
از5 رای5
25 ایده کسب و کارهای کوچک برای افراد مبتدی

هر کارآفرین فقط با یک ایده خاص در ذهن شروع به کار نمی‌کند با این همه ایده‌های کسب وکار کوچک، پیدا کردن کار درست راحت‌ تر از انجام کار است. ممکن است به نظر برسد که همه ایده‌ های کسب ‌و کار

خوب و یا بهترین ایده‌های کوچک گرفته شده‌اند، اما آن‌ها نیستند. بسیاری از ایده‌های تجاری کوچک موفق از افرادی هستند که برای کسی کار می‌کنند و فکر می‌کنند که می‌توانند بهتر عمل کنند.

برخی ممکن است به عنوان کارمند و یا کارآموز برای کسب و کارهای دیگر انتخاب شوند و سپس به تدریج مهارت‌ها و تجربیات خود را قبل از اینکه کاروباری راه اندازی کنند، بالا ببرند، اما با ایده و تصمیم درست،

آن‌ها می‌توانند رویاهای خود را از داشتن کسب‌وکار کوچک خودشان تحقق بخشند.

در اینجا لیستی از ایده‌ های کسب‌ و کار برای مبتدیان با مجموعه مهارت مناسب، اما بدون سرمایه بسیار زیاد و تجربه کسب‌وکار آورده شده‌است.

1-پیمانکار خانگی

اگر شما تجربه کار برای شرکتی دارید که تعمیرات خانه را انجام می دهد یا کار قراردادی انجام می دهد، پس شما می توانید به راحتی کسب وکار خود را که در آن ارائه خدمات مختلف به صاحبان خانه است را شروع کنید.

2-باغبانی و مراغبت از فضای سبز

شروع یک کسب وکار مراقبت از چمن به طور عمده به برخی از تجهیزات، حمل و نقل و یک پایه ثابت از مشتریان نیاز دارد. بنابراین لازم نیست که تجربه کاری داشته باشید تا شروع کنید.

3-نویسنده آزاد و وبلاگ نویس

اگر مهارت نوشتاری دارید، می توانید با ارائه خدمات خود به کسب و کارها به صورت مستقل، به راحتی شروع کار خود را آغاز کنید. سایت کاروبارم بهترین مکان برای ثبت مقالات شما است تا علاوه بر معرفی شما به عنوان نویسنده مقاله ی سایت به راحتی و بدون دردسر از تعداد بازدید مقاله هایتان در سایت کاروبارم کسب درآمد کنید. 

طریقه صحیح نوشتن متن برای ثبت در سایت کاروبارم

4-دستیار مجازی

دستیارهای مجازی می توانند انواع مختلف خدمات آنلاین را به کسب و کارهای حرفه ای ارائه دهند، از جمله سازماندهی ایمیل و ارتباطات، برنامه ریزی رسانه های اجتماعی و حسابداری و...  بنابراین شما میتوانید کسب و کار دستیار مجازی را شروع کنید، حتی اگر تجربه شما در آن زمینه ها از کار کردن برای دیگر شرکت ها باشد.

5-خدمات تمیز کردن خانگی

برای کسانی که از تمیز کردن لذت میبرند، یا حداقل به آن فکر می کنند، شروع یک کسب وکار تمیز کردن  منزل می تواند مسیر نسبتا ساده برای مالکیت کسب و کار فراهم کند.

6-خدمات مراقبت از کودکان

اگر شما یک فردعاشق کودکان هستید، می توانید یک کسب وکار مراقبت از کودکان را در خانه خود شروع کنید و یا حتی براب ارائه خدمات نگهداری از کودکان به خانه افراد بروید..

7-پیک

یک پیک به سادگی یک سرویس ارائه می دهد که چیزی را از یک نفر به دیگری انتقال می دهد. بنابراین شما برای راه اندازی، نیازی به منابع و تجربه ندارید.

8-حسابدار

اگر به عنوان یک حسابدار آموزش دیده اید، می توانید بر اساس کسب وکار خود یا مشتریان خود سازوکار حسابداری خودتان را بسازید.

9-مدیر رسانه اجتماعی

اگر درباره رسانه های اجتماعی آگاه هستید، می توانید خدمات خود را به شرکت های مختلف ارائه دهید تا حساب های رسانه های اجتماعی خود را مدیریت کنند.

10-فروشنده بازار 

همچنین می توانید بیشتر به فروش محصولات خود به  صورت شخصی تمرکز کنید. بازارها و رویدادهای مشابه راه ساده برای صاحبان کسب و کار جدید ارائه می دهند تا شروع به فروش انواع مختلفی از محصولات خود کنند. اگر تولید کننده محصولی هستید می توانید در سایت کاروبارم براحتی آن را به فروش برسانید

11-طراح وب

اگر شما دانش یا تجربه در طراحی وب داشته باشید، می‌توانید خدمات خود را به مشتریان ارائه دهید و کسب‌وکار خود را به عنوان یک طراح وب بسازید.

12-نقاش 

شما همچنین می‌توانید یک رویکرد با تکنولوژی پایین تری داشته باشید و خدمات را به عنوان نقاش منزل برای مالکان محلی و یا حتی کسب و کارها معرفی کنید.

13-پخت و پز

شروع یک کسب و کار خدمات غذایی می تواند برای یک مبتدی بسیار درگیرکننده باشد. اما اگر از غذا لذت ببرید و بخواهید اولین کسب و کار خود را در حول محور آن بسازید، می توانید یک کسب و کار پخت و پز را شروع کنید که در آن شما کالاهای خاصی را برای رویدادهای خارج از آشپزخانه خود به فروش می رسانید.

14-برنامه ریز رویداد

اگر دارای مهارت قوی در زمینه های روابط عمومی و مدیریت برنامه ها هستید می توانید انواع و اقسام جشن ها و برنامه ها از قبیل عروسی ها و... را مدیریت و برنامه ریزی کنید.

15-آرایشگاه

اگر شما در زیبایی و آرایشی  آموزش دیده اید، می توانید کسب و کار خود را به عنوان یک آرایشگر شروع کنید 

16-نوازنده

اگر شما به عنوان یک موسیقیدان ماهر باشید، می توانید یک کسب وکار را ایجاد کنید که در آن صورت در موقعیت ها و مکان های مختلف از قبیل جشن ها و مراسمات کسب درآمد کنید.

17-عکاس

همچنین می توانید به راحتی یک کسب وکار ارائه خدمات عکاسی برای رویدادها یا مشتریان محلی که مایل به عکاسی  پرتره هستند را راه اندازی کنید.

18-سرویس شستن خودرو با سرویس جزئیات

شستشوی  ماشین همیشه نیاز به درگیر شدن تعداد زیادی تجهیزات پیچیده و یا تیزهوشی تجاری ندارد. شما می توانید یک مکان ساده ایجاد کنید که در آن شما خدمات خود را به مشتریان ارائه می دهید و یا

حتی می توانید با منابع مورد نیاز خود شما به سمت مشتریان بروید.

19-طراح لباس

اگر کمی به طراحی علاقه داشته باشید و ذوق هنری خوبی داشته باشید می توانید با طراحی های زیبای لباس برای تولیدی ها کوچک و بزرگ کسب درآمد کنید.

20-سخنگو عمومی

اگر در یک موضوع خاص تخصص دارید، حتی اگر شما هیچگاه کسب وکار خود را در این جایگاه نداشتید، می توانید با ارائه خدمات عمومی به رویدادها یا کنفرانس ها، یک کسب و کار را آغاز کنید.

21-مربی ورزشی شخصی

اگر تجربه زیادی در رشته های مختلف ورزشی دارید می توانید به صورت شخصی با افرادی خاص تمرین کنید و یا حتی با باشگاههای ورزشی برای برپایی کلاس ورزشیتان به توافق برسید و از این راه کسب درآمدکنید. 

22-تدریس خصوصی

اگر در زمینه ای خاص تخصص دارید یا چیزی بلدید مثلا در هنر، موسیقی، درسی و... می توانید با برگزاری کلاس خصوصی تدریس کسب درآمد کنید.

23-طراح گرافیک

اگر شما دارای تجربه طراحی هستید، می توانید بر روی جذب مشتریان خود کار کنید که به چیزهایی مانند لوگو یا عناصر تجاری نیاز دارند.

24-خدمات پشتیبانی فنی

همچنین می توانید شرکت فن آوری خودتان را پشتیبانی کنید که در آن به افرادی که در زمینه ی تخصصی شما به مشکلی بر میخورند خدمات پشتیبانی ارائه دهید در هر موضوعی که در آن تخصص دارید.

25-مترجم

تا زمانی که چندین زبان را می شناسید، می توانید یک کسب و کار را با ارائه خدمات ترجمه به افراد یا کسب و کارهایی که نیازمند کمک به تبدیل مکالمات یا اسناد از یک زبان به یک دیگر هستند، بسازید.

کسب درآمد از سایت کاروبارم

به طور کل برای اینکه شما بخواهید کسب و کار خودتان را راه اندازی کنید نیاز نیست که کار بزرگی انجام دهید فقط باید به توانایی های خودتان تکیه کنید و با همتی قوی کار خودتان را شروع کنید و ناامید نشوید.

برای معرفی کسب و کارتان هم می توانید در سایت کاروبارم براحتی ثبت نام کنید و با ساخت فروشگاه مجازی خودتان در سایت محصولاتتان را به فروش برسانید.

منبع


0 دیدگاه
کسب درامد
انتشار مطالب سایت با ذکر منبع باعث افتخار ماست.
طراحی و اجرا وبایل +
Some text some message..